Trending

Offerwalle – najczęstsze powody nieotrzymania nagrody za zadanie

Offerwall

Offerwall – co to jest?

Większość z was pewnie wie, czym jest Offerwall, ale dla tych, co jeszcze nie wiedzą, postaram się jak najprościej wyjaśnić. Otóż Offerwall to ściana ofert, które stworzył dany dostawca płatnych zadań. Offerwalle możemy dostrzec w większości rozbudowanych stron i aplikacji do zarabiania, jednak w każdym serwisie zarobkowym mamy te same zadania. W „ścianie ofert” dostępne są zadania polegające zazwyczaj na pobraniu jakiejś aplikacji i wykonaniu dodatkowych czynności, takich jak dojście do pewnego poziomu (w grach) czy wykupienia subskrypcji, np. w serwisach VOD. Tak na marginesie dodam, że odnośnie gier przeważnie musimy osiągnąć jakiś poziom w przeciągu iluś dni, choć nie jest to regułą. Jeżeli poprawnie wykonaliśmy dane zadanie, to w ciągu zazwyczaj 24h powinniśmy otrzymać wynagrodzenie, często nawet natychmiastowo. Jeśli uważamy, że wszystko zrobiliśmy prawidłowo, a nagrody nie dostaliśmy po upływie tych 24h, to powinniśmy skontaktować się z danym dostawcą płatnych zadań, żeby zachować szansę na przyznanie premii. Wynagrodzenie za pojedyncze zadanie zaczyna się często od kilkunastu do nawet kilkuset złotych.

Jakie zatem są najczęstsze powody nieotrzymania premii za zadanie?

  • Najczęstszym błędem popełnianym przez użytkowników jest tzw. czyszczenie pamięci telefonu. Niektóre telefony mają funkcje czyszczenia telefonu i usuwania z niego bezużytecznych plików. Niestety ta funkcja jest w tym wypadku bardzo ryzykowna, bo takie czyszczenie niweczy także identyfikatory reklam i ciasteczka, na których bazują zarówno gry, jak i cashbacki. Załóżmy, że gramy sobie w jakąś grę z Playtime. Zainstalowaliśmy sobie jakąś grę i nabija nam wowcoiny normalnie. Ale w pewnej chwili wyczyściliśmy sobie telefon, aby go przyspieszyć, i po takiej właśnie akcji nie będzie nam już naliczało wowcoinów za grę. Wtedy Playtime będzie działał tylko dla nowo zainstalowaych gier, po tamtym czyszczeniu telefonu.
  • Kolejnym błędem, także stosunkowo częstym, jest instalowanie tej samej gry kilkakrotnie na telefonie. Powiedzmy, że daną grę mieliśmy na telefoinie zainstalowaną nawet kilka lat temu, jednak jest po niej ślad w historii. Jeśli graliśmy w daną grę nawet 5 lat temu i zainstalowaliśmy ją teraz ponownie,  to niestety nie otrzymamy wynagrodzenia. Wszyscy dostawcy płatnych zadań premiują tylko i wyłącznie za nowo zainstalowane gry po raz pierwszy na danym urządzeniu.
  • Kolejna wskazówka, dotycząca gier od dostawcy Playtime i wyłącznie gier na levele. Te gry dzielą się na dwie grupy. Są gry, które rzeczywiście wynagradzają za osiągnięty poziom, ale są też gry, które tak jakby podszywają się pod zdobywanie leveli, a de facto otrzymujemy wynagrodzenie po obejrzeniu reklamy, które wyświetli się po zdobyciu poziomu. Czyli jeśli tę reklamę pominiemy, to nie dostaniemy wynagrodzenia.
  • Po pobraniu promowanej aplikacji nie było połączenia z internetem.
  • Zbyt wiele razy resetowałeś identyfikator urządzenia.
  • Korzystałeś z VPN/proxy podczas wypełniania oferty.
  • Nie spełniłeś warunków oferty niezbędnych do otrzymania nagrody. Zawsze dokładnie zapoznaj się z instrukcją oferty i upewnij się, że wykonałeś wszystkie kroki.
  • Oferta wymagała potwierdzenia adresu e-mail, a tego nie zrobiłeś.
  • Wypełniłeś ofertę za pośrednictwem innego urządzenia lub źródła. Wszystkie oferty muszą zostać wypełnione przez portal danej oferty, aby się kwalifikować.
  • Promowana aplikacja została zainstalowana przez innego dostawcę przed ukończeniem jej przez dany Offerwall.
  • Korzystasz z wielu urządzeń. Dozwolona jest tylko jedna transakcja na gospodarstwo domowe.
  • Zainstalowałeś promowaną aplikację, ale jej nie uruchomiłeś.
  • Zainstalowałeś promowaną aplikację, ale nie dotarłeś do zdarzenia konwersji.

Jak widać, możliwych przyczyn niezainkasowania pieniędzy jest sporo, choć dla niektórych osób większość powyższych punktów to jedynie formalność. Najczęstszą przyczyną jest czyszczenie pamięci telefonu, aczkolwiek drugą najczęstszą przyczyną nieotrzymania nagrody chyba jest to, że już kiedyś mieliśmy zainstalowaną daną aplikację na tym urządzeniu lub koncie Google. I rzecz w tym, że niestety nie ma możliwości sprawdzenia, czy daną aplikację miało się już kiedykolwiek, czy nie. Z tego względu jeśli nie jesteśmy pewni co do tego, czy mieliśmy już daną apkę, to jeżeli cenimy sobie czas, najlepiej po prostu odpuśćmy to zadanie. Chyba że dana gra przypadnie nam do gustu, to możemy sobie oczywiście w nią grać dla zabicia czasu, a może akurat mamy ją pierwszy raz zainstalowaną, i dostaniemy dodatkowo pieniądze.

I to by było na tyle w tym krótkim poradniku, dajcie znać w komentarzu, czy mieliście kiedykolwiek problemy z otrzymaniem wynagrodzenia, i czy po ewentualnym kontakcie z dostawcą zadań nagroda została wam przyznana. A jeśli przychodzą wam do głowy jeszcze inne powody nieotrzymania nagrody, to również zachęcam do dodania komentarza.



                Prześlij komentarz

                Nowsza Starsza